Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

23. fejezet - váltott szemszög 2.

Itt következő rész! Tudom, elég nyálas, de nem tehetek róla.^^ :D Kérek kérek sok komit!! :D ♥

Idegesen ültem be a kocsiba. Már rég meg kellett volna érkezniük, legalább Annie-nek, reggel megígérte, hogy rajt előtt még találkozunk. Most viszont már csak percek vannak vissza, és nincs sehol, sem Ő, sem Zoliék.
Próbáltam nem a legrosszabbra gondolni, hiszen lehet, hogy csak későn indultak, vagy a nagy tömegben nem értek be időben. Biztosan a home-ból várják a startot, és nem engedik be a pályára.
— Jaime, koncentrálj! – szólított fel Raniero a kocsi mellől. – Verseny után majd megkeresed őket, most a pályára figyelj, mindjárt indultok!
— Rendben, értettem! – válaszoltam, és lehunyt szemmel vettem egy mély levegőt. Igaza van, most a pályára és a kocsira kell figyelnem.
— Ésszel! – veregette még meg a vállam, aztán a többiekkel együtt visszatért a boxba.

*

A leintés után már lassabb tempóban vezettem vissza a boxba, bár a szívem még vadul pumpálta a vért, amivel együtt az adrenalin is rohamtempóban száguldott az ereimben. Ezért imádok itt vezetni, ehhez foghatót még az autóversenyzésen kívül soha sem tapasztaltam, talán az Annie-vel töltött idő hasonlít erre az érzésre.
Azt hittem, hogy a kocsiból kiszállva megpillantom a boxban, ahogy felém repül, mint valami tündér, vagy hátrébb vár rám toporogva, de nem láttam, még Zoliékat sem, helyettük Raniero jött felém gyászos arccal. A helyezésem nem lett olyan szörnyű, volt már rosszabb is, és hirtelen elfogott a rémület: mi lehet a baj?
— Jaime... baleset volt Mogyoród és Gödöllő között az autópályán, és az egyik áldozat...
Jasmine volt. – próbálta finoman tudtomra adni. Először fel sem fogtam.
— Ugye, csak viccelsz? – kérdeztem reménykedve, hátha Annie esetleg még a Barcelonai elrablós viccet akarja megbosszulni, de edzőm csak a fejét ingatta. A vérem még mindig száguldozott, de most már nem a vezetés miatti izgalomtól és boldogságtól.
— Ne, ugye nem?
— Nem halt meg, a körülményekhez képest jól van, legalábbis ennyit tudok, az apja felhívott.
— Melyik kórházban van?
A nevet és a címet megtudva azonnal a pálya kijárata felé indultam, nem törődve az átöltözéssel, vagy a néhány, rám váró riporterrel. A taxiban ülve legszívesebben másodpercenként rákiabáltam volna a sofőrre, hogy vezessen gyorsabban, vagy engedjen volánhoz, végül szó nélkül ültem végig az utat.
A kórházba érve azonnal a recepcióhoz rohantam, hogy idegesen kezdjek kérdezősködni Annie-ről, de a nővér hihetetlen komótosan kezdte el az adatokat keresni.
— Szóval Károlyi? Mikor hozták be? – villantott egy szikrázónak szánt mosolyt. Sosem voltam erőszakos, és elítéltem azokat a férfiakat, akik bántalmazták a nőket, most viszont legszívesebben felpofoztam volna a lányt, rákiabálva, hogy kapkodja magát. Erre szerencsére nem volt szükség, mert a folyosó végén Zoliékat láttam meg, így faképnél hagyva a még mindig bájvigyorgó libát.
— Jaime! Nyugodj meg, biztos kezekben van! – csitított azonnal Zoli, ahogy észrevett.
— Mi történt? Hol van? Hogy van? – zúdítottam rá kérdéseimet, miközben pótcselekvésként a hajamba túrtam.
— Taxiba szállt, hogy utánad menjen, de egy kamion nekik ment – kezdte a férfi magyarázni. Zsuzsa erőtlenül felnyögött, aztán tenyerébe rejtette arcát. – Behozták, és stabilizálták, most alszik.
— Láthatom? – hiába beszélt Zoli nyugodtan, én tudtam, hogy csak akkor múlik el a félelmem, ha épnek látom.
— Gyere!
A kórteremhez érve megálltunk, pár másodperc múlva pedig azt is megtudtam, miért. Egy nővér és egy orvost jelent meg, utóbbihoz Zoli barátként szólt, valószínűleg munkakapcsolatban álltak.
— Endre, ő itt Jaime.
— Jó napot, Dr. Szalas Endre. Jázmin kisebb agyrázkódást kapott, de zúzódásokkal megúszta a balesetet. – tájékoztatott engem is, ez után fordult Zsuzsáékhoz is. – Elvégeztünk egy vizsgálatot, és a gyanúm beigazolódott. Jázmin körülbelül egy hónapos terhes volt – nézett rajtunk végig, rajtam hosszabban időzött a tekintete.
— Hogy-hogy csak volt?
— Elvesztette a babát. Sajnálom. Most bemegyek hozzá, felébredt. – vállon veregette Zolit, aztán a nővérrel együtt bementek hozzá, mi pedig leforrázva álltunk a folyosón.
— Akkor mégsem csak a magasságtól volt rosszul… – döbbentem rá. – Pedig védekeztünk, kivéve egyszer, mikor túl hevesek voltunk…
— Ne részletezd! – kért Zoli, de a hangjában nem volt düh, vagy megvetés, aminek örültem, mert anélkül is elég kínos volt a szemükbe nézni.
Jasmine hangja rántott vissza a valóságba, s ahogy elnéztem, a kétségbeesett sikítástól Zoli és Zsuzsa is ugyanúgy megrémült. A következő pillanatban pedig már az ajtót nyitottam ki, és nem törődve azzal, hogy Zoli próbál visszatartani, léptem be az egyszerű kórterembe.
A szívem kihagyott egy ütemet, ahogy megláttam az ágyon gubbasztó lányt, aki keservesen zokogott. Tudtam, hogy az én Annie-m az, de annyira nem hasonlított arra a mosolygós, vidám lányra, alig tudtam elhinni.
A fekhelyet és az ápolónőt megkerülve ültem fel Annie elé, és fogtam két kezembe arcát, mire a tekintete megtalált, de mintha nem is látott volna. Halkan szólongatva próbáltam magához téríteni. Elképzelni sem tudtam, mennyire szenvedhet, csak azt tudtam, hogy az én fájdalmam, melyet az ő látványa idézett elő, biztos nem fogható az övéhez. Ahogy nefelejcskék szemek egyre jobban tisztultak, úgy csillapodott a törékeny testet rázó zokogás is.
A szívembe mintha tőrt döftek volna, amit még meg is forgattak, mikor kitört belőle az az egy szó, ösztönösen öleltem magamhoz, igyekezve minden érzésem bele sűríteni a mozdulatba. Muszáj tudnia, mennyire szeretem, és, hogy mellette állok, bármi történik.
— Szükséges ez? – kérdeztem a dokitól, mikor a nővértől átvéve az injekciós tűt fogta meg Angyalom karját.
— Egyszerű nyugtató, alszik tőle pár órát.
— Azért itt maradhatok?
— Persze, de talán nem ártana hazamennie, átöltözni. Gondolom, nem valami kényelmes ez az overáll, és neked is jót tenne egy kis pihenés. Holnap reggelig nem valószínű, hogy felébred. – magyarázta, miközben befecskendezte a szert, aztán magunkra hagyva mentek ki a szobából.

3 megjegyzés:

Brigi írta...

Ó igen! Jaime szemszög! :D Úgy megörültem neki... :D Mindig is érdekelt, hogy képzeled el ezt az egész történetet a "másik oldalról", és most végre ízelítőt adtál belőle :)
Először szeretnék rácáfolni arra, amit a bevezetőben írtál. Egyáltalán nem lett nyálas! Sokkal inkább őszinte. Szerintem akármelyik férfi fejében hasonló gondolatok és érzések futnának át hasonló helyzetben, és habár ezt leplezik és erősnek mutatkoznak, azért a kétségbeesést nem tudják csak úgy mellőzni.
Különösen tetszettek azok a kis "mellék"gondolatok, amik például a taxiban ülve vagy a recepciónál várakozva jutottak Jaime eszébe. Tipikusan a pánikhelyzetekre jellemző kis gondolatok, és te ezeket sem hagytad ki :)
Szóval nagyon tetszett és én személy szerint örülnék, ha a jövőben is írnál néha olyan részt, amit Jaime szemszögéből követhetünk végig :) Csak így tovább ;)

Réka írta...

Szijja A.J. :)
Ááááh ez abszolút nem volt nyálas szerintem sem. Sőőőt. Pont annyira volt érzelmes is, amennyit megkívánt a kialakult helyzet.
Nem is tudom, de eddig ez a rész Jaime szempontjából tetszett a legjobban, beleértve is, az eredetit is. Persze jó volt mindegyik, csak valahogy szerintem itt jött le tisztán minden érzés.
Nagyon jóóóó lett!!!!!!!
Imááádtam!!!
Millió puszi,
Réka

A. J. Cryson írta...

Hű, Csajok, köszönöm! :D Nem hittem volna, hogy ilyen jól sikerül átadni egy pasi érzéseit, de nagyon örülök, hogy szerintetek jó lett. :) Igyekszem a folytatással, puszi!

A.J.

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates