Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Szerelem, 300 km/h-val - 22. fejezet

Szomorúan kell elkönyvelnem, hogy a kommentek száma megint csökkent, és csak Réka szakított idő arra, hogy írjon nekem. Eltelt egy hét... Persze, tudom, suli, miegymás, de nah... igazán rosszul esett. :( Nekem is elkezdődött a suli, ráadásul egyetem.
Illetve megkérem notórius "béna" jelölőmet, hogy legyen annyi arca, és írja meg, mi nem tetszik a történetben! Nem értem, miért olvasod még mindig, nem kötelező! Azt hiszem, ezzel a résszel most meg is szabadítalak a további olvasástól...
Nem fog Nektek tetszeni, de azért: Enjoy it!

„Mindig melletted leszek!”


Sóhajtva álltam fel, mikor a gép megállapodott, és a tömeg megindult a terminál felé. Jaimével összeölelkezve sétáltunk a kijárat felé. Mogorván vettem fel a napszemüvegem, miközben elnyomtam egy ásítást, egyáltalán nem volt ínyemre, hogy a gép felszállása után nem sokkal jelentkező émelygés még mindig tartott. Spanyolországban már jól éreztem magam, nyoma sem volt Londoni betegségemnek, most viszont visszatért nyomott hangulatom.
— Miért nem mész inkább haza? – kérdezte egy puszi kíséretében Jaime.
— Megbeszéltük, hogy együtt megyünk a Westendbe. Nem nyitok vitát! – szögeztem le, miközben a srác leemelte a bőröndöket. Összébb húztam magamon a sötét bolerót, majd az egyik táska fülét megfogva simultam Kedvesem oldalához, hogy tovább indulhassunk.
A Fókusz stábja már várt ránk, gyors bemutatkozás után, amire nem igazán figyeltem, haladtunk tovább, a rajongó lányok hada azonban megállított minket. Sóhajtva engedtem el a Katalánt, és húzódtam a fal mellé, amit Jaime nem igazán nézett jó szemmel, ezek a lányok azonban nem miattam jöttek. Beletörődve vártam, míg a pilóta mosolyogva fotózkodott, és autogramot osztott, s közben az is észrevettem, mikor az egyik lány megvetően mért végig, mire bájos mosolyt erőltettem az arcomra, és továbbra is Pilótám figyeltem, aki időközben végzett a kötelező körökkel, és engem átölelve indult tovább a stáb után.
— Jobban vagy már? – kérdezte az autóban ülve, közben automatikusan játszott egy tincsemmel.
— Nem, egyáltalán nem. Pedig eddig bírtam a repülő utakat – morogtam a nyakába, s azt csak magamban tettem hozzá, hogy nem az első alkalom, hogy hányinger kerülget, hisz a tényt én magam is próbáltam figyelmen kívül hagyni.
— Gyertek, megérkeztünk! – szólt hátra a riporter csaj. Kelletlenül szálltam ki, s tettem fel ismét a napszemüvegem. Mikor megláttam az újabb csapat vihogó tini lányt, már automatikusan sétáltam arrébb, és vártam őket az árnyékos bejáratnál.
— Nem értem, hogy van ennyi türelmed!
— Neked is lenne, ha jobban lennél – húzódtak ajkai az utóbbi hétben külön nekem kifejlesztett, szívdöglesztő mosolyára. Aztán, mikor meglátta az áruházban tolongó tömeget, lehervadt arcáról a mosoly. Kárörvendően vigyorodtam el, miközben elköszöntem Jaimétől és a stábtól, megígérve, hogy az egyik büfében várom meg őket.
— Jó szórakozást Zolival! – súgtam a pilóta fülébe, és egy utolsó csók, illetve fenéksimítás után útjukra engedtem őket, magamban nevetve Jaime fancsali képén. A megnyitó teljes hosszát valóban egy forró csoki társaságában töltöttem, bár az ital meglehetősen lassan fogyott, a gondolatok azonban sebes örvényként követték egymást. Néhány mondat foszlány eljutott az agyamig Szujó Zoli beszédéből, vagy a tömeg sikítozásából, mindazonáltal azt a pár óra hosszát passzív üldögéléssel töltöttem, igyekezve a gondolatfolyamot is megzabolázni, s látható érdektelenségem szerencsére elriasztotta azt a kevés rám pillantót, akiben lett volna elég bátorság, hogy megszólítson.
Mikor végre megláttam a közeledő Jaimét, és Fókusz stábot, megkönnyebbülve álltam fel, és a félig üres bögre mellett egy ötszázast hagyva siettem hozzájuk.
— Végeztél? – kérdeztem reménykedve, ahogy oda értem, és belesimultam az ölelésébe. Mindig türelemmel fogadtam az interjúkat és egyéb sztárelfoglaltságokat, a mai napon viszont már reggel elfogyott a türelem készletem, és egyáltalán nem tudtam elfogadó lenni. Minden vágyam egy zuhany volt, és a Hilton Hotel kényelmes ágya Pilótám közelségével.
— Mára igen. A stáb felajánlotta, hogy elvisznek a Hotelhez, ha nem Gödöllőre megyünk. – bármennyire is nyűgös voltam, muszáj volt elmosolyodnom, ahogy a helységnevét kiejtette. Reméltem, hogy ezt az édes akcentust sosem fogja elhagyni.
— A hotelbe menjünk, nem bírnék ki hosszabb kocsikázást! – válaszoltam a kijelentésbe rejtett kérdésre.
— Akkor Sanyi elvisz titeket, mi pedig leadjuk az anyagot – mondta a riporter csaj. – Jázmin, szeretnénk, ha vállalnál valamikor egy riportot, akár a Fókuszban, akár a Reggeliben megjelenve.
— Rendben, majd gondolkodom rajta – bólintottam. – Ne haragudj, de most szeretnék menni, fáradt vagyok.
— Természetesen. Majd felhívunk, ha úgy megfelel – mosolyodott el, bár éreztem, hogy egy azonnali ’igen’ válasznak jobban örült volna.
— Persze, viszlát! – húztam magammal Jaimét. Az autóba beülve Sanyi egyből indított, s legközelebb csak elköszönéskor szólalt meg, amiért igazán hálás voltam neki.
— Szia, Apa! – köszöntöttem Zolit, mikor felvette a telefont.
— Kicsim! Minden rendben? Mikor érkeztek?
— Nem megyünk. Pesten maradunk, most megyünk a Hiltonba. Ne haragudjatok!
— Hogy-hogy? Mi történt?
— Semmi különös, csak fárasztó utunk volt – alakítottam kicsit az igazságon.
— Jól van, akkor pihenjetek! Lejöttök még, vagy a Hungaroringen találkozunk?
— Pénteken én biztos lemegyek, Kittiéknek is megígértem.
— Rendben, pénteken találkozunk! Üdvözöljük Jaimét! Legyetek jók!
— Igen, átadom, szia! – bontottam a vonalat, és süllyesztettem a készüléket a táskámba.
— Szóltam Apuéknak. Pénteken én hazamegyek, és szombaton majd együtt jövünk vissza. Egy éjszakára nélkülöznöd kell – válaszoltam Jaime kimondatlan kérdésére.
— Nehéz lesz, de majd megoldom. Kár, hogy nem mehetek veled.
— Ne aggódj, lesz még rá alkalmad!

A csütörtök reggel ismét émelygéssel indult, amit nehezen, de igyekeztem Pilótám előtt titkolni, majd a nap viszonylag gyorsan elrepült. Fáradtan dőltem be a francia ágyba, de sem a kényelem, sem Kedvesem máskor megnyugtató ölelése nem hozott békét, s Álomföldre érve hamarosan egy apró gyermek kétségbeesett sírását hallottam, akit feleslegesen kutattam a mélységes sötétségben. Elmosódott, kivehetetlen arcok repültek felém, kárörvendően kacagva hiábavaló keresésemen, s a sírás hamarosan egy irányítását vesztett kocsi fékcsikorgásává változott, majd az elkerülhetetlen ütközés minden mást elhomályosító csattanására zihálva tértem magamhoz.
— Jaime, ne! – formálták ajkaim a szavakat, miközben levegőért kapkodva ültem fel. Beletelt pár másodpercbe, míg kitisztult, hogy mi a valóság és mi az álom. A katalán békésen szuszogott mellettem, bal karja kinyújtva, hogy bármikor az oldalához bújhassak. A nyitott erkélyajtón át a hűvös éjszakai szellő szellemként lebegtette az elhúzott függönyt.
Torkomban dobogó szívvel, óvatosan keltem fel, és elhúzva az áttetsző anyagot, léptem ki az erkélyre. A friss levegő jót tett, tisztuló fejjel figyeltem, miként csitul rémült szívdobogásom, visszaállva a normális ütemre. Percekig álltam lehunyt szemekkel, hallgatva a város éjszakai zajait, makacsul elűzve a fejembe tolakodó rémisztőbbnél rémisztőbb képeket.
— Csak egy buta álom! – suttogtam, mikor a két kar a derekamra fonódott, s megfordulva a biztonságot nyújtó ölelésben hajtottam fejem a meztelen mellkasra, s fontam át a vékony derekat karjaimmal, minél jobban magamhoz szorítva a szeretett férfit.
— Nem lesz semmi baj! – nyugtatott Jaime, végigsimítva kibontott hajamon.
— Nem akarlak elveszíteni! – motyogtam az izmos mellkasba, s éreztem, hogy kibuggyan az első könnycsepp.
— Nem fogsz! Megígérem Neked, hogy mindig melletted leszek, és semmi sem választhat el minket egymástól!
— Szeretlek, Jaime! – néztem fel a kék íriszekbe, és merültem el bennünk. El akartam felejteni minden aggályomat, minden rossz érzésemet, melyek valami tragédia bekövetkezését sejtetették, csak lebegni akartam a kéken parázsló hullámokban.

Pénteken a megbeszéltekhez hűen utaztam le Gödöllőre, hogy a napot Kittivel és Csengével, valamint szüleimmel töltsem, s szombaton Zsúval és Zolival együtt mentünk le Mogyoródra, hogy végre bemutathassam nekik Jaimét, valamint megnézzük az időmérőt, mely után a fiúval kiegészülve tértünk vissza otthonomba. A családi idillt árasztó vacsora azonban nem tudta elűzni a gyomromban egyre növekvő gombócot, ami a vasárnap reggellel csak még nagyobbra duzzadt.
— Ez Raniero lesz, biztos nem jössz velünk? – fordult felém Pilótám a kapuban állva, mikor az edző befordult a sarkon.
— Nem, nem, azt hiszem, jó lesz úgy, ha Anyuékkal megyek.
— Rendben, legyen úgy! – csókolt meg lágyan.
— Ne aggódj, a Parádé előtt még találkozunk! – erőltettem mosolyt arcomra, miközben minden sejtem az ellen tiltakozott, hogy elengedjem Jaimét. Döntésemmel ellentétben azonban már két órával később taxiba pattantam, s az idegességet és félelmet konokul eltemetve indultam a Hungaroringre.
A megálmodott balesettől rettegve alig vártam, mikor érünk végre a pályához, hogy aztán a fiút megtalálva, ha kell, könyörögve beszéljem le az aznapi kocsiba szállásról. Az őrült ringlispílként kavargó gondolatoktól már szédültem, mikor az éles dudaszó visszarántott a valóságba. Ösztönösen kaptam hasam elé karjaim, a becsapódás pillanatában futótűzként égette végig a testem a felismerés és rémület, majd süllyedtem a melegen, bársonyosan körülölelő sötétségbe.

8 megjegyzés:

Brigi írta...

Szia!
Hú, ne haragudj, hogy nem kommenteltem, nagyon sajnálom, tényleg. Azóta visszaolvastam a kihagyott részeket és csak azt tudom azokról is mondani, hogy a színvonal a régi, nagyon jók lettek, még mindig élmény olvasni, amit írsz :)

És akkor erre a részre visszatérve... Mikor olvastam, aggasztott ez az álom meg rossz megérzés, és a végére be is teljesedett. Remekül felépítetted az egészet, olvasás közben egyre nőtt a feszültség, sőt végig azt hitetted el velem, hogy Jaime-vel fog történni valami. Bár a valós eseményekből kiindulva kételkedtem is kicsit a dologban, de az egy percig nem jutott eszembe, hogy esetleg A.J.-nek esik baja. Minden esetre remélem semmi komoly és mondhatni karcolásokkal megússza a balesetet.
Összegezve ez is egy nagyon jó rész lett, még a szomorú téma ellenére is, és még egyszer elnézést kérek a kommentek elmaradásáért :$

szabus írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.... nem lehet Annienek baja... Jézusom....:S :S :O :O :(
Nekem egyébként az a véleményem, hogy tisztában van azzal, hogy mi áll a rosszullétei mögött... a végén automatikusan a kezeit a hasára teszi...:D *)
Nagyon siess a folytival, és bocsi, h régen komiztam...8I
Pusaz: szabus

Dorothy írta...

Hali!
Bocsi, hogy nem kommenteltem, csak 2 napja téretem vissza az országba és tudtam olvasni a részeket:p Nagyon jó lett ez a rész is:P A feszültség ami a végig vonul a részen és a végén beteljesedik nagyon, de nagyon jó és jól érzékelteti A.J. érzelmeit... Annyira kíváncsi leszek mi lesz ebből a balesetből.Remélem semmi komoly és nem lesz semmi súlyos baja, se neki se a"hányiger okozójának" sem. Siess a folytatással, mert már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz:p
Puszi Dóri

YwY írta...

Szia!
De jó rész! :)
Nekem is az a véleményem, mint Szabusnak.. Terhes lenne?? :O Szerintem ez még A.J.-nek kicsit korai, mert ott az egyetem, és még csak 19 éves.. de a történetet te írod, és ha lesz baba, annak csak örülni fogunk (szerintem)
Várom a folytit!
Puszii,
YwY :)

Dorothy írta...

Szia!
Tegnap kifelejtettem valamit, itt lakom Gödöllőtől egy falura és tökre jó volt így vissza olvasni ezt a város nevet. Nagyon szeretek oda járni jó hely. Csak ennyit akartam.
Puszi Dóri

Réka írta...

Szia A.J.! :)
Elnézést, hogy nem írtam eddig véleményt, de kicsit zűrös volt a hét.
Szóóóóval... Annie szerintem is kisbabát vár, mert valahogy felrémlett az az előzetes, amit betettél. Persze tudom, hogy nem derült ki, hogy ki terhes benne, de akkor is :)
Még mindig imááádom a regényt!!!!!
Sok puszi,
Réka

A. J. Cryson írta...

Brigi: köszönöm! :) Ezt a fejezetet egy huzamra írtam meg egyből gép előtt, és igazán kíváncsi voltam, hogy mennyire sikerült visszaadnom, amit szerettem volna, történetesen a feszültséget. Elég dühös voltam, talán ezért is sikerült így. :)

Szabus: te voltál az egyetlen, aki rögtön az "ijedtség" leírásával kezdtél, ez külön tetszett. :) Igen, A.J. tisztában van a rosszullétek okával, épp csak elismerni, bevallani nem hajlandó. :)

Dorothy: merre jártál, ha megkérdezhetem? Örülök, hogy sikerült visszaadni a feszültséget. :) Igen, Gödöllőt én is imádom, majd' tíz éve jártam ott egyszer, és csodálatos hely! Bevallom, először nem akartam konkretizálni a város, ahol A.J. lakik, aztán a történet alakulásával folyamatosan egyre nagyobb "szükség" lett rá, és valahogy magától jött, hogy Gödöllő lesz a "kiválasztott". :) Köszi!

YwY, néha kételkedem abban, hogy én írom-e a történetet, inkább csak leírom, hogy mit tesznek a karakterek, de ők döntik el. :) Majd kiderül, hogy korai-e vagy sem. :) Köszi!

Réka: a zűrös heteket én is kezdtem átérezni, pláne az ingázással. :) Erről kicsit később. :) Örülök, hogy még emlékszel az kis előzetesre, de azt kell mondanom, arra még várnod kell. :) Jó pár rész hátra van még addig, ráadásul, mikor írtam ezt a részt, abban sem voltam biztos, hogy folytatom-e. Még most sem vagyok teljesen biztos a dologban.

Köszönöm a komikat, és elnézést kérek a kirohanásért, de egy kicsit dühös voltam, úgy az egész világra, illetve már az első héten rájöttem, hogy nem sok szabadidőm lesz az előadások mellett, pedig akkor még meg sem tartották őket teljesen. A napi oda-vissza ingázás azonban sok időt elvesz tőlem. Illetve még egy ok, amiért gondolkodtam/gondolkodom a történet befejezése mellett, hogy nincs meg az a plusz, az a bizonyos hajtóerő, ami a nyáron megvolt (mégha kisebb szünetekkel is). Az utolsó bekezdést, mondatot nem csak a függővég miatt akartam hirtelen elvágni, hanem mert így szerintem történet-zárónak is megállná a helyét.

Ennyi voltam, köszönet még egyszer a hsz-ekért, puszi, A.J.

Dorothy írta...

Szia!
Tanulmányi kiránduláson voltam Kárpátalján. Jó volt, de pont elég volt annyi, amennyit kint voltunk :P Gödöllő gyönyörű hely (L)
Puszi Dóri

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates