Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Egyperces - Rohanás

Rohanás

Várt rám.
Naponta láttam őt, ott állt a megállótól néhány méterre, és az embereket figyelte. Néha én is azt tettem, ha épp nagyon ráértem. Megálltam egy csendesebb sarokban, s csak néztem őket. Néztem, ahogy ráérősen sétálnak, beszélgetnek, hallgattam a semmitmondó vagy épp magas eszmefuttatásaikat. Volt, hogy csak a ruházatukat tudtam szemügyre venni, már el is tűntek. Rohantak. Egyenes a karjaiba...
Aznap én is rohantam. Későn engedtek ki az előadásról, én pedig mindenképp el akartam érni a csatlakozást. A szemem sarkából láttam, akkor is ott volt. Engem figyelt. Lehet, hogy először nézett meg igazán, először vett észre. Leléptem az útra, közben a tekintetünk összefonódott. Rám mosolygott.
Aznap rám várt. Aznap én rohantam.

Sziasztok! Ezt kis egypercest ma a két órám közti majd' két órás szünetben írtam. :D Az első mondat eszembe jutott, aztán a többit meg csak írtam, hát, ez lett belőle. :) Várom hozzá a kritikákat, remélem, tetszeni fog!
A Szerelem... folytatása (Ha lesz folytatás!) csak pénteken jön. El vagyok havazódva, pedig még nem is kell tanulni, mi lesz majd ezután?

6 megjegyzés:

Brigi írta...

Hű de jó lett! Tetszett ez a kis egyperces szösszenet :D Tetszett a kis keretsztori, és hogy a fő mondandót úgymond háttérbe szorítottad, mintegy mellékesen közölted. Talán épp ettől lett olyan kis bájos... :D

Másrészt, remélem nem hagyod abba a regény írását, örülnék ha mihamarabb olvashatnám a következő részt. Jah, és nem ér így abbahagyni!!! :P

A. J. Cryson írta...

Szia Brigi, köszi! :D Azért remélem, érthető, mi is az igazi mondanivaló, és mit jelent, hogy "rám várt". :D A "nem ér így abbahagyni"-t melyikre értetted? :D

Réka írta...

Szijjjja :)
Nagyon tetszett és kíváncsian vártam, hogy mi fog belőle kisülni. Mert végig lehetett érezni, hogy ˝történés˝ lesz. :)
És azt szeretném kérdezni, hogy ez megtörtént Veled? Mert abból, hogy későn engedték ki az óráról a szereplőt és abból, hogy csatlakozáshoz siet, ezt vettem ki.
Remélem, hogy lesz folytatása a történetnek, pláne, ha Te szerepelsz benne. :)

És nem lehetne, hogy a ˝Szerelem 300 km/h -val˝ c. regényedet csak ideiglenesen szüneteltesd? Most kezdődött a Suli, egy csomó minden új és más Neked, persze, hogy nehéz írni. De talán később... Hátha! Én nagyon örülnék neki!!!

Millió puszi,
Réka

A. J. Cryson írta...

Szia Réka! Nem, nem ez csak odáig történt meg, hogy későn engedtek ki, és siettem. :) De ilyen nyilván mindenkivel előfordul. :) Ez valóban csak egy kis szösszenet, ami abban a bizonyos unalmas fél órában jutott eszembe, és amit muszáj volt leírnom, nem szánok neki folytatást.
Érdekes azt látni, hogy mire gondolnak, illetve mire következtetnek az emberek akkor, ha nem írjuk le konkrétan, hogy mi is történt. A Te hsz-edből, Anyu véleményéből, illetve Brigiéből is (bár benne nem vagyok teljesen biztos) arra következtetek, hogy totál más a fejetekben a folytatás, mint amit én kitaláltam neki, illetve szépen elhallgatott fő eseménynek. :D De talán nem is baj. :)
A Szerelem... -mel kapcsolatban már én is gondolkodtam a szüneten, pláne azért, mert ismét önállósította magát, és a fejemben megvan a folytatás, épp csak erőm, időm, motivációm nincs leírni. Illetve van még jó pár másik történet, ami kavarog bennem, csak le kellene írni.
Majd meglátjuk. :)

Ölel, A.J. :)

Brigi írta...

Sziasztok!
Az én véleményem az egypercessel kapcsolatban valami hasonló, mint a Rékáé, nekem is elsőre az az érzésem támadt, hogy tapasztalatból írtad :D De így olvasva, hogy nem... hát így csak azt mondhatom, hogy elég élethűre sikeredett :D

A "nem ér így abbahagyni"-t a "Szerelem..."-re írtam. Remélem tényleg nem akarsz végleg felhagyni vele, és még ha nem is olyan gyakran, de ha időd engedi és futja az energiádból, mégis hozzáírsz néha egy-egy fejezetet :)
Én tudom, hogy hipergyorsan elfárad az ember, ha egyetemista lesz és az az idő, ami a középiskolához képest többnek tűnik, semmire sem elég... De csak az eleje nehéz, hamar bele lehet szokni :)

Réka írta...

Sziasztok! :)
Tényleg érdekes belegondolni, hogy ugyanarról a pár sorról, több félét lehet gondolni. Mert én is ˝elsodródtam˝ a történettel. Vagyis más gondoltam ˝mögé˝. Mindenesetre nagyon tetszett!!! Talán pont azért, mert mivel nem volt benne konkrétum lehetett rajta ˝agyalni˝. :)
A ˝Szerelem˝ -l kapcsolatban pedig: Örülök, hogy van esély a folytatásra! :) Vannak gondolataid, aztán majd ha lesz egy kis időd leírod.
Persze vevő vagyok egy általad írt másik ˝Ficre˝ is.
Millió puszi,
Réka

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates