Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Kis változások...

Sziasztok!
Ha az jobb oldali menüre ránéztek, akkor látjátok, hogy főhősnőm nevét Héderváry Annabella Jázminra módosítottam. Ennek hangzási okai voltak.
Illetve, szerintem már említettem nektek, hogy ez a regény három részből fog összeállni, köszönhetően annak, hogy a Második Otthont a két fiatal között elcsattanó első csókkal befejeztem. Tehát, az egész, teljes regény címe mostantól: Száguldás a boldogság rögös aszfaltcsíkján. (ennek okai ebben a posztban) Ennek az első része a Második Otthon, a második a Szerelem, 300 km/h-val, illetve majd lesz valamikor a harmadik, amihez egyelőre csak ötleteim vannak, és ami még elég messze van. :) Vagyis, ha tartom magam a Második Otthonos 30 fejezethez, akkor már nem annyira, de ez még kiforrja magát. :)

A 26. fejezethez, hogy olvashassátok, még nyolc komi hiányzik, ha Gooff véleményét kettőnek veszem, akkor csak hét, de ez még sok mindentől függ. Tényleg szeretném kérni, hogy írjatok, mert jelenleg minden történethez van ihletem, kivéve ehhez, vagy legalábbis nagyon kevés, és segítene, ha látnám, hogy még mindig szeretitek/érdekel. Szóval írjatok, írjatok! :)

Puszi, A.J.

4 megjegyzés:

Gooffy írta...

Sia!

Írjak még 8-at, és akkor felrakod? :D Na benne vagy? XD -.- Kíváncsi vagyok a folytatásra, írjatok komikaaaaaaaaaat!!!!

Pus Drága :)

Brigi írta...

Szívesen besegítek!! Felezünk? :P

A. J. Cryson írta...

Már csak három és fél kell... Rendben, talán felezhettek! :D xD

Dorothy írta...

HA én is beszállok már nem kell felezni elég harmadolni :D

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates