Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Szerelem, 300 km/h-val - 20. fejezet

Sziasztok! Meghoztam a következő részt. :) Úgy vettem észre, megint csappant egy kicsit a kommentezők száma, de ezt a nyár végi pihenésnek és nyaralásnak tudom be. Mint tudjátok, jövőhéttől kezdődik a suli, szóval nem tudom, hogy lesz szabad időm, de azért igyekszem minél sűrűbben frisselni.
Most viszont JÁTÉKot hirdetek! Ahogy már korábban is, és a fejezet végén is olvasható, A.J. is egyetemre megy, azt viszont még nem tudjátok, hogy pontosan hova, illetve milyen szakra. (én már igen:P) Tehát kommentekben, vagy e-mailben várom az ötleteiteket, szerintetek, milyen szakot választott magának, mit éreztek hozzá illőnek? Lehet akár egy megnevezés (pl. jogász), vagy akár kar és szak megnevezés (Természet Tudományi és Informatikai Kar - Mérnök informatikus pl.) Aki a legjobban tippelt, vagyis a legközelebb jár a megoldáshoz, feltehet nekem egy kérdést, akár a történettel, akár a bloggal vagy az én írói pályámmal kapcsolatban, vagy itt kommentben (de akkor kommentben is válaszolok) vagy e-mailben, akkor a többiek nem olvashatják a választ, csak, ha a szerencsés megosztja velük. :) Ötletelni egészen a következő rész megjelenésééig lehet, akkor hirdetem ki, hogy ki a nyertes. Ez körülbelül egy hét biztosan lesz. Várom az ötleteket! :)

Thyreoiditis acuta


— Muszáj lemennünk? Fáradt vagyok, nem éhes – nyűgösködtem másnap reggel a tükör előtt állva, miközben a hajam gumiztam fel copfba. Végigfuttattam tekintetem a tükörképemen. A farmer halásznadrág és a világoskék, nyuszis felső mintha egy kicsit lógott volna rajtam, arcom az előzőleg felpakolt alapozó ellenére is nyúzott volt.
— Enned kell, utána a gépen és a hotelben aludhatsz – ölelt át Kedvesem, mikor kiléptem a nappaliba.
— Fáj a torkom a fülem is, és inkább hányingerem van, mint étvágyam – suttogtam, és bújtam szorosan a karjaiba, mintha azzal csillapíthatnám bajaim. Jaime erősen magához szorított, aztán sóhajtva engedett el.
— Gyere, elviszlek dokihoz – fogott kézen, és indult az ajtóhoz.
— Ne, nem kell – akartam ellenkezni, de mikor a lábaim felmondták a szolgálatot, és csak Jaime reflexei mentettek meg az összecsuklástól, elszürkülő tekintete belém fojtotta a további tiltakozást.
— Utálom, ha hősködsz! Folyamatosan ez megy, mióta itt vagy – morogta mérgesen, s a következő pillanatban a talaj eltűnt a lábaim alól. A Katalán velem a karjaiban lépett ki a folyósóra.
— Tegyél le! – méltatlankodtam, de minden ütésem feleslegesnek bizonyult, így, mikor a lift ajtaja a földszinten kinyílt, inkább a srác nyakába fúrtam arcom, hogy ne kelljen a kíváncsi pillantásokat látnom.
— Jenson, nálad vannak a kocsi kulcsaid? – hallottam Jaime fojtott hangját. Remek, legalább nem ordítozik.
— Mi történt? – kérdezett vissza nagybátyám.
— Útközben elmondom.
Éreztem, ahogy az utcára érve a friss levegő felkavarta Jaime bódító illatát. Egy pillanatra minden bosszúságom elfeledtem, és csak az számított, hogy közel lehetek a sráchoz, aztán meghallottam, hogy a szálloda előtt várakozó rajongók sikoltozni kezdenek kedvenceik láttán, és ez kizökkentett.
— Utállak! – morogtam a lehető legdühösebb hangon, de még én is éreztem, hogy nem sikeredett túl hitelesre. A kórházba vezető úton duzzogva adtam jelét nem tetszésemnek, miközben Pilótám beszámolt nagybátyámnak rosszulléteimről. Azt persze már nem mondta el, miért nem tudtam az éjjel kialudni magam.
A recepciós lány villámgyorsan kerített nekünk orvost, miközben a bájvigyor folyamatosan ott díszlett az arcán. Szívem szerint lekapartam volna a bőrt arról az elragadtatott kis pofikáról, de mire elhatároztam volna magam, már az egyik szobában ültem.
— Rendben, Kisasszony, meséljen! – szólított fel Dr. Falli. A harmincas, szőke, kék szemű doki az Alkonyat Carlisle-ját juttatta eszembe, még a keze is ugyanolyan hideg volt, mint a vámpíroktól várható – az utóbbi, mint kiderült, a hirtelen felszökő lázamnak volt köszönhető.
—Fáj a torkom, és a fülem is – mutogattam készségesen. Innen már nem szökhetek meg.
— Egyéb panaszok? – kérdezte, miközben felhelyezte a vérnyomásmérőt.
— Láz, fáradékonyság… - soroltam, mozdulatait követve szememmel.
— Mióta jelentkeznek a tünetek? – vette le a karomról a műszert.
— Körülbelül egy hete. Talán több – vontam vállat.
Ezek után megmérte a lázam, majd más vizsgálatokat hajtott végre, végül nyaki CT, EKG és valami kimondhatatlan nevű, labor vizsgálat is készült.
— Akut pajzsmirigygyulladás – közölte a leleteket nézegetve. – Bizonyára valamilyen fertőzés következtében. Nem túl súlyos, de hamarabb is orvoshoz fordulhatott volna. Egy antibiotikumos kezeléssel pár hét alatt rendben jön – nyújtotta át mosolyogva a vényt.
— Köszönöm.
— Pár nap múlva jöjjön vissza, hogy megnézhessük, minden rendben van-e!
— Mennyi az a pár nap? A héten tovább repülnénk Barcelonába – tettem hozzá, hogy értse, miért kérdeztem vissza.
— Akkor az utazás előtt, de javaslom, hogy két-három napot inkább pihenéssel töltsön, és csak utána menjenek.
— Rendben, viszlát! – köszöntem el Dr. Fallitól, és kiléptem a folyósóra, ahol a két pilóta várakozott. Jaime rögtön utánam kapott, hogy a karjaiba vegyen, én azonban nem hagytam.
— Meg ne próbáld, különben patáliát csapok! – figyelmeztettem a lehető legfenyegetőbb hangnemben. – Elég volt, hogy a szállodában úgy bántál velem, mintha halálos beteg lennék – tört ki belőlem fojtott hangon, s abban a pillanatban még Jaime döbbent-fájdalmas tekintete sem tudott meglágyítani.
— De…
— Mit mondott az orvos? – vágott közbe Jens, nyilván érezve, hogy nem hagynám magam.
— Azt, hogy pihenjek – vágtam oda a választ, aztán valamivel kedvesebben folytattam. – Pajzsmirigygyulladás, úgyhogy megmaradok. Kaptam gyógyszert, pár nap múlva vissza kell jönnöm, úgyhogy maradnék a szállodában, ha lehet.
— Nem szállodázol. Jössz velünk, Anyához.
— Miért megyünk Simone-hoz? – a meglepettség egy másodpercre minden mást kiűzött a fejemből.
— Hogy pihenhess, hogy megismerhesse a spanyolod, és hogy megismerhesd Tanyaékat – sorolta Jenson.
— Ezt mikor szervezted le?
— Míg te benn voltál Szóltam Anyunak, hogy elmennénk, ő pedig mondta, hogy Natasháék is jönnek.
— Remek! Kis családi összejövetel?
— Gyere, menjünk! – nevetett nagybátyám. Ránéztem Jaimére, aki olyan bűnbánó szemekkel figyelt, hogy nem tudtam tovább haragudni rá, s megenyhülve öleltem át, és egy puszit nyomva az arcára, indultam Jens után. Pilótám felélénkülve karolta át a csípőm.
A Frome felé tartó utat hosszabbítva még visszamentünk a bőröndökért, ahol kihasználva a jelenlévő Frank és Tom segítőkészségét, nem kellett nekem is cipekednem, majd a segítséget megköszönve és elbúcsúzva az aulában időközben megjelenő Cirkusz tagoktól, mentünk tovább a kisvárosba. Az utat, mint várható volt, végig aludtam, már a ház előtt parkoltunk, mikor felébredtem.
— Jasmine! De örülök neked! – jött elénk Simone, és ölelt magához két puszi kíséretében.
— Simone! Hogy vagy? – viszonoztam a gesztust egy mosollyal kísérve.
— Remekül, Drágám! Fiacskám! – ölelte meg a világbajnokot is, én pedig visszahúzódtam Jaime mellé.
— Szia, Anya!
— Simone, bemutatom a párom, Jaimét.
— Jó napot, Asszonyom! – köszönt udvariasan, míg Simone őt is megölelte.
— Szervusz! Vigyétek csak be a csomagokat, menjetek! Gyere, Jasmine! – terelte be a fiúkat, míg engem maga mellett tartva indult vissza a házba. – Igazán helyes fiatalember, és ahogy rád néz! – halkította le a hangját, hogy csak én halljam. – Látszik rajta, hogy mennyire szeret, szerencsés vagy, Kedvesem! Mesélj, hogy vagy?
— Megvagyok – szelídült a vigyorgásom mosollyá. – A kórházból jövünk, de semmi komoly, ne aggódj! A nagydíj előtt egy hetet Bécsben töltöttem, gyönyörű az város! A felvételi eredményt pedig alig várom, bár nagyon valószínű, hogy felvesznek. – kezdtem el a beszámolót, míg a nappaliba nem értünk.
— Anya, ennek isteni illata van! – kiabált ki Jenson a konyhából.
— Hozzá ne nyúlj, még nincs kész! – szidta fiát Simone, és a helyiségbe rohant, ahol – a kiszűrődő hangok alapján – Jenson kezére csapott. Kacagva léptem Jaiméhez.
— Na, mit szólsz?

8 megjegyzés:

Szerzetes írta...

Gondolom én nem játszhatom, mivel nem találgatás lenne a dolog... :D
Különben se tudnék mit kérdezni... meg ami érdekel úgy is megkérdem :P
(aki nagyon szeretne nyerni annak jelzem, hogy megvesztegethető vagyok, ami a jó megfejtés kiadását illeti)

A. J. Cryson írta...

Drágám, semmi sem garantálja, hogy a te megfejtésed is helyes lenne. :D ;)
Jéééé, végre itt vagy, egyébként.:D Merre jártál?

Szerzetes írta...

Hééé nem azt lehet nyerni, hogy tőled kérdezünk? Hogy tőlem lehet kérdezni az egy másik játék :P
(krónikus nethiánnyal küzd a lakásom - remélhetőleg holnap délutánig csak)

A. J. Cryson írta...

akkor majd beiratkozás közben gondolok rád, már ha lesz időm. Nem hirdetted meg, szóval úgy vettem, hogy lehet. Eddig is lehetett. :D :P

Réka írta...

Szijja A.J. :)
Naná, hogy tetszett az új rész!!! :)
És örülök, hogy nincs komolyabb betegség, bár legjobb ha egészség van... Azért remélem, hogy hamar meggyógyul A.J.!!! Jól rám ijesztett/ijesztettél.
A továbbtanuláson, még kicsit gondolkozom és utána leírom, hátha beletrafálok :D
A beiratkozásodnál, remélem minden rendben lesz/volt!!!
Millió puszi,
Réka

Dorothy írta...

Hali!
Nagyon tetszik a rész:p Nagyon jó lett, tökre megijedtem mikor A.J. kicsit bunkó volt a vizsgálat után, hogy lesz valami következménye, de szerencsére nem... Megnyugodtam. A továbbtanuláson sokat gondolkodtam és én arra jutottam, hogy szerintem valami művészeti szakra fog járni. Ezen belül pontosítani nagyon nem, de ilyen megérzésem támadt. Várom a folytatást.
Puszi Dóri

Réka írta...

Szia A.J. :)
Gondolkodtam a a Sulis dolgon. Megpróbálkozom vele. :D Én az idegenforgalmi szakra gondoltam... Indoklás: A.J. sokat utazik mostanság, így igazán tudná kamatoztatni, amit lát. Az iskola elvégzése után pedig jó Produkt Manager lenne belőle. Tehát egy olyan valaki, aki jól össze tudná tenni az utakat, tekintettel arra, hogy sok mindent lát és tapasztal utazásai közben.
Hát ennyi... :)
Millió puszi és jó hétvégét,
Réka

szabus írta...

Nekem valahogy a közgazdaságtan jutott először az eszembe... nem tudom miért... :D
Aztán majd kiderül...:D
Szuper lett, mint mindig...(L)
Várom a folytatást..(L)
Pusza: szabus(L)

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates