Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Közérdekű, nem t'om, hanyadik :D

Sziasztok!
Végre sikerült, elkészültem, a Facebook megkegyelmezett rajtam. Emlékeztek, múltkor azt kértem, küldjétek el nekem a kedvenc részleteiteket, idézeteiteket a regényből, vagy az itt található novellákból. (Illetve lehet a Bűbájos ficből is.) Természetesen ez még mindig áll, de most azt is megosztom Veletek, miért adtam ezt a feladatot:

A.J. Cryson idézetek - a Facebook-on készítettem egy saját alkalmazást, az említett néven. Ha minden igaz, nem szükséges hozzá belépnetek, így azok is tudják használni, akik nincsenek regisztrálva a közösségi oldalon. Jó szórakozást hozzá! ;)

u.i.: még mindig bejelölhet, aki szeretne! :)

A.J.

1 megjegyzés:

Réka írta...

Hali :)
Mát jártam Nálad az alkalmazásban és kaptam ebből a regényból, egy nagyon szép idézetet. Ki is tettem az üzi falamra. :D
Puszi

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates