Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Szerelem, 300 km/h-val - 1.fejezet

Éééééééés, elérkezett ennek is az ideje! :P Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen szorgosan irogattatok, most íme az eredménye! :) A fejihez külön hozzáfűzni-valóm nincs, jó szórakozást hozzá!
Jobb oldalt kint van a történet bannere. A fejlécért ezer köszönet Alofunnak, hálából ezt a fejezetet Neked ajánlom! :)
A tanulásba most tényleg bele kell húznom, tehát a következő rész egy hét múlva, szerdán kerül fel, és valószínűleg az az után következő is egy hetes szünet után, szerdán. Várom a véleményeteket, észrevételeiteket a résszel, történettel kapcsolatban! :)
Esmeralda

Jaime belemosolygott a csókunkba, majd elhúzódott, szerencsére nem messzire. Kisimított egy kósza tincset az arcomból, aztán mellém feküdt, onnan nézve rám. Én is az oldalamra fordultam, így merültünk egymás tekintetébe.
Órák telhettek el némaságban, semmitől nem zavartattuk magunkat. Csak az időérzékünk figyelmeztethetett, hogy ideje lenne szedelődzködni.
— Menjünk haza. Estére van egy meglepetésem – állt fel Jaime, ajkain félmosollyal.
— Milyen meglepetés?
— Nem vagyok bolond, hogy megmondjam! Majd megtudod! – nevetett, és karolta át a derekam, magához ölelve, így mentünk vissza először a cuccokhoz, aztán a Seathoz, hogy visszainduljunk.
— Elmondod Carmenéknek? – kérdeztem, mikor jobbja a váltóról az ölemben nyugvó kezeimre vándorolt. Összefontam őket, majd Jaimére néztem. Egy kézzel is biztosan fogta a kormányt, egy ezred pillanatra sem rezdült meg.
— Ha nem szeretnéd, nem mondom.
— Ne érts félre! Csak olyan fura ez az egész – szorítottam meg a kezét. Azt nem mondhattam, hogy nem vagyok magamban biztos, mint ahogy azt sem, hogy túl gyors, hiszen csütörtök este óta csak húztuk a dolgot. Kerülgettük egymást. Ráadásul nem Jaime miatt.
— Félsz a fogadtatástól?
— Igen. Jenson, Sebi, illetve az egész paddock és a média reakciójától.
— Akkor várunk még. De nem sokáig bírom nélküled – adott puszit a kézfejemre, miközben beállt a garázsba.
— Elmondod, hova megyünk? – próbálkoztam ismét.
— Egy órát kapsz készülődni. Öltözz fel szépen! – kacsintott, és benyitott a házba.
— Hogy-hogy már itthon vagytok? – nézett fel Marta a tévéről ránk.
— Neked is szia! Kitaláltam estére egy programot – válaszolt Jaime, de a lányt már nem érdekelte a válasz, a tekintete köztünk cikázott.
— Ne mondjátok, hogy még mindig semmi! Ebben a másfél napban ezért szorítottam nektek ennyire? – méltatlankodott. Meglepődve néztem rá, fogalmam sem volt, mire gondol.
— Mar, nyugi! – sóhajtott Jaime, majd hátulról átölelt, és megpuszilta az arcom. Ösztönösen simultam az ölelésbe. – Csütörtök este a nővérem közölte velem, hogy bolond vagyok, ha nem hívlak meg, és nem vallom be a neked az érzéseim – magyarázta nekem.
— Pontosan! Meg azt is, hogy bolondok vagytok, ha nem jöttök össze, de úgy látom, nem kell diliházba dugni titeket! – vigyorodott el a végére, majd visszafordult a tévéhez.
— Marta! Kölcsönadod Annie-nek a fürdőszobád?
— Naná! Készülni is segítek! – ugrott fel egyből – Esmeralda?
— Igen.
— Helyes! Gyere, A.J.! – ragadott karon, és felvonszolt az emeletre. Meglepődve hallgattam a köztük zajló beszélgetést. A szobába érve Marta egyből elküldött tusolni, míg ő keres nekem megfelelő ruhát. Időm sem volt ellenkezni, vagy körbe nézni.
Zuhanyzás és hajmosás után törölközőbe csavarva tértem vissza a lányhoz, aki az ágyon ült. Tipikus lányos szoba volt az övé, ötvözve egy kis rockkal és vagánysággal.
Miközben behullámosította a hajam, meg tudtuk ismerni a másikat, és elmondhatom, hogy új barátra tettem szert. Az egy óra elteltével idegesen vártam Jaimére a nappaliban. Egy virágos szoknya, sárga ujjatlan top és fehér, bő ujjú felső volt rajtam, a hajam laza hullámokban omlott vállaimra. A Katalán egy farmert és egy fehér inget vett fel. Fantasztikusan nézett ki.
— Ne várj meg! – mondta Martanak köszönésképp, miközben kézen fogott, és megeresztett egy szívdöglesztő mosolyt, amitől a szívem egy másodpercnyi szünet után kétszeres sebességgel dobogott. A part felé vettük az irányt, azonban hamarabb álltunk meg, mint reggel.
— Idejöttünk – mondta, mikor megkerülve a kocsit, mellém ért. Az Esmeralda Kávézó és Étterem előtt álltunk. Jaime a karját nyújtva invitált beljebb. A kapun belépve balra egy duplaszárnyas ajtó nyílt, mi azonban tovább mentünk a kerthelyiség felé. Először a hangulatosan megvilágított asztalokat láttam meg, mindegyiken egy-egy gyertya, vagy virágcsokor. Ez után tűnt fel, hogy nem csak kert, de egyben terasz is. Az asztalok egy sora mellett kerítés húzódott, tökéletes rálátást adva a homokos partra, amin egész nap voltunk. Ekkor ugrott be, hogy láttam is itt étkezőket, épp csak nem fordítottam rájuk különösebb figyelmet.
— Ez csodaszép! – mondtam, miközben Jaime kézen fogva húzott az egyik asztalhoz.
— Akárcsak te! Ez lesz az – mondta, és hellyel kínált.
— Honnan tudod? – kérdeztem, miközben elhelyezkedtem.
— Erről – mutatott a középen álló csokorra. – A tiéd.
— Gyönyörű! Köszönöm! – hálálkodtam, miközben alaposabban szemügyre vettem. Kilenc szál vörös rózsa, remek illattal. Pont, mint…
— Jó napot! Mit hozhatok? – jelent meg mellettünk egy fekete-fehér egyenruhás pincérlány. Huszonöt körülinek tippeltem, azonban, ami zavart, hogy vágyakozó szemeket meresztett Jaimére, a srác viszont ügyet sem vetett rá. Ez elégedettséggel töltött el.
— Rántott halat kérek, sült krumplival és rizibizivel – adtam le a rendelést, az étlap rövid böngészése után. A csaj gyorsan felfirkantotta, és áhítatos tekintetét újra a velem szemben ülő pilótára fordította. Merthogy engem egész idő alatt csak egy pillantásra méltatott.
— Nekem is ugyanezt, és kérünk még hozzá vegyes salátatálat, illetve hozzá illő bort. Köszönöm!
— Máris! – eresztett meg a srác felé egy mézes-mázos mosolyt, aztán megperdülve tűnt el.
— Csoda, hogy rád nem vetette magát! – morogtam, és a tekintetem a békésen hullámzó vízre fordítottam.
— Hé! Csak nem féltékeny vagy? – kérdezte szelíden, ám, mikor ránéztem, egy elégedett vigyorral találtam magam szemben.
— Féltékeny? Ugyan, kire? – válaszoltam hanyagul, de a hangom érezhetően közelebb került a hisztéria-szinthez. Mi a fene ütött belém? Naponta megbámulják, akkor ez a cafka miért idegesít?
— Pocsék színész vagy, még mindig! – nyúlt át az asztal felett, és szorította meg a kezem, amitől jól eső melegség áradt bennem szét, és valamelyest nyugodtabban sóhajtottam.
— Jaime, mi lesz velünk?
— Hogy-hogy mi lesz? – értetlenkedett.
— Hétfőn, maximum kedden én hazautazom! Törökbe nem biztos, hogy megyek, utána fogalmam sincs, mikor tudok utazni! – tört ki belőlem.
— Ne siess ennyire előre! Van a világon telefon! Internet is. Próbáljuk meg élvezni ezt a hetet, aztán… Köszönjünk! – váltott hangnemet és témát, mikor a pincérlány kihozta nekünk az ételt.
— Iszonyúan fogsz hiányozni, mert utazni most én se fogok tudni. De megoldjuk, Annie! – bizonygatta a spanyolokra jellemző hevességgel. Csendben beszélgetve ettük meg az ételt, más témákra evezve, a bizonytalanság azonban ott lógott a levegőben.
Szerdán a 11 órás repülővel indultunk Monte Carlóba. Este, a vacsora után még sétáltunk a parton, élvezve a friss levegőt, egymás társaságát, és gyönyörködve a Naplementében, végül hazatértünk. Reggel elbúcsúztunk a családtól. Carmen biztosított arról, hogy megkedvelt, és egy búcsúölelés közben tudtomra adta, hogy máskor is szívesen látnak. Marta igyekezett diszkréten vigyorogni.
-------------------------
A.J. ruhája a vacsorán, és a rózsacsokor. (emlékeztek még? :D)

12 megjegyzés:

Brigi írta...

Hű, ez az új kezdet nagyon jól hangzik :D
Tényleg nagyon aranyosak együtt, tetszik, ahogy Jaime ott sürög-forog A.J. körül, hogy a kedvében járjon... Hát kb épp így tudnám elképzelni őt, mikor szerelmes :P
Csak tényleg az a bizonytalanság ne kavarna be, de én bízom bennük, na meg elsősorban benned, hogy megoldod a dolgot :D

És még az előző részhez írt kommentekkel kapcsolatban: én nem hiszem, hogy elszaladt velem a ló, én tényleg így gondolom. Mindezt csak azért mondom, mert régebben én is próbálkoztam ilyen fanficekkel, és nekem csak a főbb események voltak meg, sokkal előbbre soha nem tudtam gondolkodni. Max 2-3 résszel előre. De te tényleg átlátod az egészet és tudatosan tervezel mindent előre. Legalábbis nekem eddig így tűnt, ez jött le. De ha erre is rácáfolsz, hát én nem tudom mit csinálok... xD
És ne értsd félre, nem behízelgésből vagy ilyesmiből mondom ezeket, nekem ez a véleményem és az ilyen tehetséget én elismerem, nagyra értékelem. Jó, ha az embernek van valami, amiben képes kitűnni, irigyellek is érte nagyon :)

anne írta...

Szia!

Most találtam rá a blogodra, és nagyon megtetszett a Jaime-s történeted! Jó, hogy hosszú részeket írsz, tetszik, hogy az eseményeken kívül a szereplők gondolatainak, érzelmi reakcióinak is nagy szerepe van a leírásban! Még nem volt időm végigolvasni, de mindenképpen meg fogom tenni! :) Addig is kiteszlek az oldalamra, hadd találjanak ide mások is!

Anne

Dorothy írta...

Hali!
Tök jó ez a fejezet is! Nem találok rá megfelelő szót, hogy kifejezzem( de mindenképpen pozitív lenne):p Tökre meglepett, hogy nem a 31. fejezetet olvashatom, hanem az elsőt, de tök jó:p
Annyira sajnálom, hogy nem lehetnek többet együtt, de valahogy biztos megoldják, legalábbis remélem:P Várom a folytatást!
Puszi: Dóri

Gooffy írta...

Szia!

Jól lemaradtam és össze zavartál egy pillanatra az Első fejezettel.
Végre össze jöttek!!! :D:D:D Nagyon édesek együtt :D Kíváncsi vagyok, hogy Seb véleménye mi lesz az egészről. Vagy kiborul, vagy nagyon fog örülni neki. :D Vagy azt mutatja hogy örül de kiborul.. :D mindegy. :D
A szóbelikre sok sikert kívánok! Légy ügyes!

Egyre jobban fejlődik az írói vénád. Eddig is élvezhetően jó volt a történet, de egyre jobb egyre profibbak a fejezetek.
Várom a folytatást, és a reakciókat!

Pusz!

Gooffy

Névtelen írta...

Húú! Hát mit is írhatnék? Isteni lett! Olyan kis aranyosak együtt (L)
És a csokor... Tudtam ám, hogy az előzőt is Jaime küldte :P
Iszonyat jól írsz. Imádom az egészet.
Pussz!

A. J. Cryson írta...

Sziasztok! :D
Brigi: Örülök, ha pont így tudnád Jaimét elképzelni. :) Igen bízhatsz, hárman együtt megoldjuk. :P Remélhetőleg tetszeni is fog a dolog. :P Abban igazad van, tényleg jó, ha valamiben jobb, mint az átlag. :) Én még a rajzolással próbálkoztam, míg kilencedikben meg nem ismertem barátnőmet. :P Azóta a rajzolást valahogy hanyagolom. :D Ne aggódj, nem cáfolok már rád, pedig nekem sincs meg minden apró momentum. :) Köszönöm a hosszú komit! :)

Anne: köszöntelek itt, az én Álomországomban! :) Örülök, ha tetszik a történet, remélem, ez az után is így marad, hogy elolvastad! :) Hát igen, a gondolatok és érzelmek nálam elég nagy hangsúlyt kapnak, hiszen az emberekhez ez a valós életben is hozzá tartozik, akkor egy regényben is meg kell jeleníteni. :) A reklámot köszönöm és a kommentet is! :)

Dorothy: "mindenképpen pozitív lenne"? Akkor most megnyugodtam. :P Igen, kicsit nekem is fura, pláne, hogy a gépemen 31.fejezetként van elmentve. :D Az együtt töltött időről lesz szó, természetesen, hiszen elég fontos egy kapcsolat szempontjából. :) Köszi!

Gooffy: Sebnek egész érdekes véleményt/reakciót szánok, de nem lövöm le előre a poént! :D Sajnos nem úgy haladok az ő szemszögével, ahogy terveztem, valamiért nem megy a dolgok leírása, pedig a fejemben megvan. :( Szerettem volna még az első fejezet előtt a Sebis részeket feltenni, sajnos ez nem valósult meg. Fogalmam sincs, mikor jutok oda, hogy sikerüljön megírnom, ebben a két hétben nem hiszem, most még az A.J. szemszögeset is hanyagolnom kell, ami néha elég nehéz. :( A szóbelikre tanulgatok, tanulgatok... főleg angolt és magyart kell. (részletek az álombéliszárnyakon :P) Úgy látod, fejlődök? Jajj, annyira örülök neki! Most az egyik legnagyobb dicséretet kaptam meg! Folytatás és reakciók hamarosan! :) Köszi!

Icu: Mit írhatnál? Amit gondolsz a részről. :) Igen, a csokor... :) Tudtad? Pedig semmilyen utalást nem tettem vele kapcsolatban, akár véletlen is lehet, hogy Jaime ugyanolyan virágot választott, nem igaz? Elvégre, a világban rengeteg, sőt, még annál is több virágárus van! :P Örülök, hogy szereted! Köszi a komit! :)

Puszi: A.J.

Névtelen írta...

Mit gondolok? Hogy hiperszuper jó lett, és imádom. Mikor hazaérnek, és Jaime nővérének bejelentik... hát az (L)
A virág. Igazad van, de ki más kérhet tőle bocsánatot az elején? Jaime ment neki, és tette tönkre az ajándékot :D

Brigi írta...

Az a virágcsokor tényleg kitalálható volt, hogy kitől jött :D Vagy legalábbis sejthető volt, mivel az utalások ugye hiányoztak... :D
Egyébként nekem is nagyon tetszett itt Marta szerepe, aranyos hogy ennyire össze akarta hozni őket, meg segít nekik :D Ilyen egy jó nővér :D

Pitibul írta...

Szia!
Szuper volt, csak így tovább.
kriszti

Szandra írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet :) Meglepett egy kicsit, mikor láttam, hogy első fejezet és hirtelen nem tudtam, hogy most ez ugyanaz-e :D De aztán láttam, hogy igen :D
Martha beszólása haláli volt :) Csípem a csajt, és egyetértek vele, már épp ideje volt, hogy összejöjjenek :D Annyira örülök, hogy ennyire megértik egymást :)
Kíváncsi vagyok, mi lesz a kapcsolatuk fogadtatása :) Jenson, a paddock, A.J. szülei, és persze a sajtó :))
Nagyon várom a folytit!
Puszi: Szandra

Névtelen írta...

Sziasztok!
Igen, lehet, hogy a csokor kitalálható... de azért az utalások nem véletlenül hiányoznak! :D Egyelőre még nem tudom, hogy tényleg kiderüljön-e, kitől van, vagy maradjon titok. :D
Icu, ugye, hogy megy ez? :D
Brigi: valóban, Marta jó nővér :D
Pitibul: Köszönöm szépen!
Szandra: köszönöm szépen! Martát én is csípem, valahogy ilyen belevaló, vagány csajszinak képzelem a képek alapján. Megérteni megértik egymást... elvégre még nagyon a kezdetén vannak a dolognak. :D Lesznek még bonyodalmak (hú, milyenek! :D) A fogadtatás... ajajj :D

Folytatás hamarsan! :D Puszi: A.J.

Charity Chrystal Cyclone írta...

Szia A.J.!
Sajnálom, nem olvastam még el a története(i)d, de majd dolgozom rajta. Csupán az lenne a kérdésem: honnan jönnek az ötleteid? Mi az ihlet? Már csak azért is, mert én is írok, egy másik álnéven van egy Száguldás című történetem, ami nagyban hasonlít erre. Nos, nem igazán, de az autóverseny a közös pont benne. Nem egyébiránt a nevedet honnan szalajtottad? Még egy érdekes, amit nem szeretnék jelenleg elárulni, legfeljebb magánbeszélgetésben. Kérlek, válaszolj nekem néhány kérdésemre! Ezen a címen elérhetsz: charity.chrystal.cyclone@citromail.hu
Köszi előre is!
Üdv: Chrystal

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates