Welcome in my Fantasy!

Üdvözöllek, Kedves Idelátogató!


A.J. vagyok, Kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgató és amatőr író. Ezen az oldalon a publikálásra érdemesnek talált műveimet (vagy az azokra vezető linkeket) találod meg, köztük néhány egyetemi beadandómmal, a Portfólió menü alatt.

Böngéssz, nézz szét, és ha tetszett, amit olvastál, örülnék pár soros visszajelzésednek, akár hozzászólás formájában, akár a Kapcsolat menü alatt, amelynek segítségével egyéb témában is elérhető vagyok.


Remélem, az a pár perc, amit töltesz el, kellemesen telik majd!

Ízelítő a folytatásból... :P

Sziasztok! Úgy látom, nehezen akar összejönni a határ, úgyhogy hoztam egy kis ízelítőt a közeljövőből, illetve egy kicsit messzebbről is. :D Ha van hozzáfűzni valótok, nyugodtan írjátok a fejezethez, hátha még hamarabb gyűlik össze a bűvös 12... :P :)

"Szakított a Forma1 legfiatalabb álompárja?

Többen tudni vélik, hogy Jaime Alguersuari (19) és a magyar lány, Jasmine Héderváry (18) szerelme is véget ért az idei évaddal. A spanyol pilóta nem kísérte ki kedvesét a reptérre sem Abu Dhabiban, sem a Díjátadó után.
Sebastian Vettellel ellenben egyre több időt tölt a sokak által csak Button-lányként emlegetett csinos Jasmine. Egy magát meg nem nevezni kívánó forrásunk Magyarországon látta a fiatal Világbajnokot, akivel már eddig is szoros kapcsolatot ápolt a 2009-es Világbajnok unokahúga. Vajon Jasmine-t csak a legjobbak érdeklik, amely kategóriába egyelőre még nem fér bele a Katalán? És mit szól ehhez Sebastian Vettel jelenlegi barátnője, Hanna Prater?

Részletek, valamint a három fiatal kapcsolatának elemzése a 6. oldalon"


(részlet a Go! című magazinból)

2013 nyara:

"- Nem hiszem el, hogy az a szemét hozzád mert érni!
- Hidd már el, hogy jól vagyok, nem estem olyan nagyot, a szédülés is elmúlt már. Engem inkább az nem hagy nyugodni még mindig, hogy hogy volt képes magára hagyni a saját lányát?
- Feltámadtak az anyai ösztöneid?
- Haha! Micsoda pompás észrevétel, meddig tartott, hogy ezt kitaláld? - kérdeztem gúnyolódva. - Egyébként nem. Évekkel ezelőtt is így reagáltam volna. Egy gyerekkel nem lehet így bánni, ráadásul szerintem meg is verte egyszer-kétszer.
- Miből gondolod?
- Te nem láttad a karját. Azt állítja, csak elesett, de ezek egyáltalán nem véletlen sérülésnek tűnnek. A karja kék, zöld foltos, és nem csak egy helyen - sóhajtottam.
- Nem kellene magad idegesítened! A doki is megmondta! - ingatta a fejét. - Haza kellene vinnem téged, és az ágyhoz kötöznöm, hogy nyugton maradj!
- Akkor azért stresszelnék. Könnyű mondani, hogy éljek nyugalomban, a gyakorlat már más tészta. Te is tudod.
- Lehetetlen vagy! - morogta bosszúsan.
- De hisz ezért szeretsz! - nevettem, aztán egy ideig csend borult a kocsira. Mikor a gyomrom bukfencezett egyet, felnyögve szólaltam meg.
- Seb, kérek, állj meg!
- Mi a baj? Rosszul vagy? - nézett rám aggódva.
- Állj már meg! - suttogtam, mert másra képtelen lettem volna következmények nélkül. A rosszullét olyan hirtelen tört rám, mint egy nyári zápor.
Mikor végre lehúzódott az út szélére, már pattantam is ki, és rohantam a kiszemelt fáig, ahol végül összeroskadva adtam ki magamból az aznapi reggelim."

2013, még később

"A tükör előtt állva nézegettem a már látszódó pocakom. Nicora gondoltam, az arcára, mikor megtudta, aztán Sebre, ahogy megígérte, bármi történjék is, ő mindig mellettem lesz. Végig simítottam a hasamon, aztán halvány mosollyal az ajkaimon léptem az asztalhoz, hogy a táskám és a laptopom magamhoz véve induljak a C'est la Vie-be."

2 megjegyzés:

Dorothy írta...

Hola!
Hát ez iszonyat jó! Alig várom már, hogy az egész sztorit olvashassam, mert komolyan... ÁÁÁ nagyon jó! Ügyes vagy:D Az a cikk az elején:D csak vigyorogtam:P
Emberek siessetek komit írni, hogy minél előbb olvashassuk az új részt!!!
Puszi: Dóri



Ui.: A biztonság kedvéért ezt is megadom:D
(dody@freemail.hu)

Névtelen írta...

Szia!
Most tévedtem erre az oldalra és olvastam el a történeted. Nagyon tetszik a történeted és ahogy a karaktereket alakítod. A.J. egy érdekes lány, és sok minden várható tőle. :)
Remélem gyorsan hozod a folytatást, mert a 10 körmöm fogja bánni ha nem. :D
Puszi: Gina

És az e-mail cím: f-gina@freemail.hu

Megjegyzés küldése

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Templates created by Deluxe Templates